کافه دل ما

وبسایت عاشقانه کــــافـــــه دل

کافه دل ما

وبسایت عاشقانه کــــافـــــه دل

مهم نیست

 

مهم نیست فردا چی میشه مهم اینه که امروز دوستت دارم
مهم نیست فردا کجایی مهم اینه که هر جا باشی دوستت دارم
مهم نیست تا ابد با هم باشیم مهم اینه که تا ابد دوستت دارم
مهم نیست قسمت چیه مهم اینه که قسمت شد دوستت داشته باشم

بخند

 

اگر می خواهید سرحال و با نشاط، کارهای روزمره تان را انجام دهید باید از خود بپرسید:«امروز چه کار باید بکنم که خوشحال تر از دیروز باشم؟ چطور می توانم در کارم موفق تر باشم؟ چگونه می توانم با اعضای خانواده رابطه ی بهتری برقرار کنم؟»

اگر هر روز از همان اول صبح خسته و کسل اید، دلیل اش این است که سوالات بد و ناراحت کننده ای مطرح کرده اید:«امروز دیگر چه بدبختی به سراغم خواهد آمد؟ امروز دیگر رئیسم چه بهانه ای برای سرزنش من پیدا خواهد کرد؟ امروز چرا همسرم بدخلق تر از روز قبل است؟» سوالات، کنترل کننده و هدایتگر کامپیوتر مغز شما هستند.

ادامه مطلب ...

۲۶/۱۰/۱۳۸۹

 

سلام 

امروز فکر کنم سومین بارونی بود که زد  

اونقدرا شدید نبود ولی ... 

 

خودتون ببینید

ادامه مطلب ...

مظلومیت پسرها

مظلومیت پسران

 

پ ن : به خاطر یکی از بچه ها که همیشه نظر می ذارن که پسر ها دل ندارن . کجا مظلوم تر از پسرها رو دیدین ؟

صدای پای آب

صدای پای اب از سهراب سپهری با صدای خسرو شکیبایی

اهل کاشانم.

روزگارم بد نیست.

تکه نانی دارم، خورده هوشی، سر سوزن ذوقی.

مادری دارم، بهتر از برگ درخت.

دوستانی ، بهتر از آب روان.

و خدایی که در این نزدیکی است:

لای این شب بو‌ها ، پای آن کاج بلند.

روی آگاهی آب، روی قانون گیاه.

من مسلمانم.

قبله‌ام یک گل سرخ.

ادامه مطلب ...