کافه دل ما

وبسایت عاشقانه کــــافـــــه دل

کافه دل ما

وبسایت عاشقانه کــــافـــــه دل

بخند

 

اگر می خواهید سرحال و با نشاط، کارهای روزمره تان را انجام دهید باید از خود بپرسید:«امروز چه کار باید بکنم که خوشحال تر از دیروز باشم؟ چطور می توانم در کارم موفق تر باشم؟ چگونه می توانم با اعضای خانواده رابطه ی بهتری برقرار کنم؟»

اگر هر روز از همان اول صبح خسته و کسل اید، دلیل اش این است که سوالات بد و ناراحت کننده ای مطرح کرده اید:«امروز دیگر چه بدبختی به سراغم خواهد آمد؟ امروز دیگر رئیسم چه بهانه ای برای سرزنش من پیدا خواهد کرد؟ امروز چرا همسرم بدخلق تر از روز قبل است؟» سوالات، کنترل کننده و هدایتگر کامپیوتر مغز شما هستند.

هر سوالی که با طرح آن احساس نشاط و خوشی می کنید، سوال مناسبی برای تمرین روزانه ی شماست. با چنین سوالاتی می توانید بلافاصله کانون تمرکز فکرتان را بر خوشی و لذت قرار دهید.سوالات قدرت بخش خود را بیابید و هر روز بخشی از آنها را در ذهن خود مطرح کنید.

اکنون براحتی می توانید هر روز صبح احساس خود را تغییر دهید و روحیه ای عالی داشته باشید. وقتی مغز با نشاط و خوشحال است به دنبال جواب خواهد گشت و هر روز دلایل بیشتری برای خوشحالی و رضایت از زندگی خواهد یافت. طعم حس خوب زندگی را خواهید چشید و چون هر روز آن را حس می کنید چنین حسی در سیستم عصبی شما ثبت خواهد شد.

برخی از سوالات قدرت بخشی که من روزانه در ذهنم مطرح می کنم:

  • چگونه است که سرشار از آرامش،شادی و لذت هستم؟
  • چگونه است که همسری خوب و تعالی دهنده دارم؟
  • چگونه است که زیبا و دوست داشتنی شده ام؟
  • چگونه است که اعتماد به نفس بالایی دارم؟
نظرات 3 + ارسال نظر
مهتاب چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:05 ب.ظ

وب قشنگی داری مزسییییییییییییییییی
این خانم؟؟؟ واسم جالبه.. اونم یکی مثت منه.. دوست دارم بیشتر باهات آشنا شم خانومی... دوست داشتی بگو تا آیدیمو بذارم..
آقا حمید شمام مثل اینکه خیلی از پسرا دفاع میکنید..
من خیلی از پسرا با روحیه های متفاوتو میشناسم دوست داشتم با روحیه شمام آشنا شم. اگه مایل بودب چت کنیم بگو تا آیدیمو بگم.. منم یه عاشق شکست خوردم..
تو عاشق شخص خاصی هستی که بفهمی عشق یعنی چیییی؟؟؟؟؟

سلام

خوشحال میشم چت کنیم

و مفهوم عاشقی رو هم به من یاد بدین

kiana پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:38 ق.ظ

bale istad

Raha پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:59 ب.ظ http://Raharadmehr.blogfa.com

سلام: نظرت رو خوندم ...
خیلی باحالی.
رو نظری که میزارم فکر کن...
در دنیای انسان همه چیز از فکر آغاز میشه...
الان که فکر میکنم ،یه جمله یادم امد از دبی فرد:
اگر عظمت فرد دیگری را تحسین میکنید آنچه میبینید عظمت خودتان است .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد