کافه دل ما

وبسایت عاشقانه کــــافـــــه دل

کافه دل ما

وبسایت عاشقانه کــــافـــــه دل

مزاحم تلفنی


خسته شدم . خسته . خسته . خسته !

دیگه نمی دونم چیکارم کنم

هر شب زنگ میزنم مزاحم تلفنیت میشم که صداتو بشنوم حتی اگه بعضی وقتا بهم چیزی میگی خیلی واسم شیرنه


ادامه مطلب ...

وقت رفتن ...


وقت رفتن است...

حرفهای ما هنوز ناتمام...

تا نگاه می کنی:

                         وقت رفتن است

   بازهم همان حکایت همیشگی !

ادامه مطلب ...

دوستم داشته باش ...


دوستم داشته باش ، هـمانـگونه که من دوستـت دارم

بگذار فاصله من و تو کمتر از آنی باشد :

که می خواهـیـم و نمی توانـیـم

که می توانـیــم و نمی گـذارنــد !

بگذار میان من و تو فاصله ای نـمـانــد


ادامه مطلب ...

عــ ـشـ ـق


پی نوشته :


اندازه ده تای بچگیم که فکر می کردم بیشتر از ده نداریم دوست دارم

ملودی لاو

آرامش   |    کـــافه دل

 

سلام . 

واستون یه اهنگ ملودی گذاشتم که می تونه واستون آرامش بخش باشه 

 

پیشنهاد می کنم روی یه صندلی نرم و راحت بشینید و این موزیک رو بذاریم . چشماتونو ببندید فکز کنید روی صالح دریا خوابیدین و به خاطرات خوبتون فکر کنید ... 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...