کافه دل ما

وبسایت عاشقانه کــــافـــــه دل

کافه دل ما

وبسایت عاشقانه کــــافـــــه دل

صدای پای آب

صدای پای اب از سهراب سپهری با صدای خسرو شکیبایی

اهل کاشانم.

روزگارم بد نیست.

تکه نانی دارم، خورده هوشی، سر سوزن ذوقی.

مادری دارم، بهتر از برگ درخت.

دوستانی ، بهتر از آب روان.

و خدایی که در این نزدیکی است:

لای این شب بو‌ها ، پای آن کاج بلند.

روی آگاهی آب، روی قانون گیاه.

من مسلمانم.

قبله‌ام یک گل سرخ.

 جانمازم چشمه، مُهرم نور.

دشت سجاده من. 

من وضو با تپش پنجره‌ها می‌گیرم.

در نمازم جریان دارد ماه.

جریان دارد طیف.

سنگ از پشت نمازم پیداست:

همه ذرات نمازم متبلور شده است.

من نمازم را وقتی می‌خوانم.

که اذانش را باد، گفته باشد سر گلدسته سرو.

من نمازم را، پی «تکبیرة الاحرام» علف می‌خوانم،

پی «قد قامت» موج.

کعبه‌ام بر لب آب،

کعبه‌ام زیر اقاقی‌هاست.

کعبه‌ام مثل نسیم، می‌رود باغ به باغ، می‌رود شهر به شهر.

«حجرالاسود» من روشنی باغچه است.

اهل کاشانم.

پیشه‌ام نقاشی است:

گاه ‌گاهی قفسی می‌سازم با رنگ، می‌فروشم به شما

تا به آواز شقایق که در آن زندانی است

دل تنهایی‌تان تازه شود.

چه خیالی ، چه خیالی ، ... می‌دانم

پرده‌ام بی جان است.

خوب می‌دانم، حوض نقاشی من بی ماهی است. 

 

نام : صدای پای آب                 فرمت : MP3                حجم : ۶۷۴  کیلوبایت 

 

دانـــــــــــــلـــــــــــود

نظرات 6 + ارسال نظر
؟؟؟ چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:06 ب.ظ http://???

harfay hamishegimo bezanam k baz shoma ghabool nemikonin...........!

khoob midoonam pesara che jori hastan o dalili nemibinam k har bar begam

سلام

خوبی ؟

من هنوز نمی دونم چرا شما این فکر رو در من یا بقیه پسر ها می کنید

شاید شده خودم هم بعضی وقت ها از بعضی کارهای بقیه پسرا خوشم نمیاد


...


باز هم اگه شد خوشحال میشم با هم چت کنیم که یا شما منو قانع کنید که بدیم یا من شما رو قانع کنم که اشتباه فکر می کنید

یاسمن پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ق.ظ http://www.23y-u.blogfa.com

سلام دوست عزیم وبت بی نظیره ...اگه با تبادل لینک موافق بودی حتما بگو...

kiana پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ق.ظ

aseghe in sheram
merC

پرو پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:22 ب.ظ http://www.pandan.blogfa.com

کاشکی اونقد که حرف ها رو با صراحت میگیم ، همونقد هم توی مخمون بپزیمشون ، شعر عالی سهراب ، باز هم منقلبم کرد

سوگل شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:54 ق.ظ

چو کس با زبان دلم آشنا نیست چه بهتر که از شکوه خاموش باشم چو یاری مرا نیست همدرد ، بهتر که از یاد یاران فراموش باشم

.....................
هر وقت خواستی تو آسمون یه ستاره واسه خودت انتخاب کنی همیشه اون کم رنگه رو انتخاب کن. چون همه به پر رنگه نگاه می کنن اونم به همه نگاه می کنه

.......................
من دلم تنگ کسیست که به دلتنگی من می خندد

باور عشق برایش سخت است ...

ای خدا باز به یاری نسیم سحری

می شود آیا باز دل به دل نازک من بربندد

fitfoot یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ب.ظ

BA inke hame jaye webet alie
vali in ghesmat az hame behtar bo0d
o0nam faghat bekhatere shere sohrab

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد