کافه دل ما

وبسایت عاشقانه کــــافـــــه دل

کافه دل ما

وبسایت عاشقانه کــــافـــــه دل

عاشقی در نگاه اول !


در نگاه اول عاشق شدن یعنی چی؟


خوبه؟یا بده؟


دور باش،اما نزدیک ، من از نزدیک بودن های دور میترسم


نظر شما چیه ؟

از من نپرس ...


از من نپرس

چقدر دوستت دارم
اینجا در قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست
به من نگو که چگونه بی تو زیستن را تمرین کنم
مگر ماهی بیرون از آب میتواند نفس بکشد
مگر می شود هوا را از زندگیم برداری و من زنده بمانم

ادامه مطلب ...

من در دریای تو غرق شدم!



گفتی: به نظر تو دوست داشتن بهتره یا عاشق شدن؟

 

 

گفتم: دوست داشتن...

 

 

گفتی: مگه میشه؟

 

 

همه آدما دلشون می خواد عاشق بشند.

 

 

گفتم:اون کس که عاشقه مثل کسی میمونه که داره تو دریا غرق میشه

ادامه مطلب ...

وفات حضرت زینب کبری(س) سال 62 هجری قمری


زینب آخر این شبِ تاریک را سر می‌کند / یاد از یاس و شقایق، یا صنوبر می‌کند

این وداعِ آخر و جان دادنِ بانوی عشق / عاقبت وصل حسینش را میّسر می‌کند

وفات بزرگ بانوی کربلا، حضرت زینب کبری سلام الله علیها را تسلیت عرض میکنیم . . .


حضرت زینب(س) در سال ششم و به روایتی در سال پنجم قمری، دو سال پس از تولد امام حسین(ع)، در حیات جدش حضرت محمد(ص)، در مدینه منوره دیده به جهان گشود.

ادامه مطلب ...

چیکار کردی تو با قلبم ؟


خدا ما رو برای هم نمی خواست فقط می خواست همو فهمیده باشیم بدونیم نیمه ما مال ما نیست فقط خواست نمیممون رو دیده باشیم …


- هر ثانیه که می گذرد چیزی از تو را با خود می برد. زمان غارتگر غریبی است،همه چیز را بی اجازه می برد. تنها یک چیز را همیشه فراموش می کند: “حس دوست داشتن تو را”


- دلیل این که تنهایی همین دستای تنهام همین تردید چشمامه … تو دلگیری نمی دونی چه رویایی به من دادی اگر فکر می کنی سردم برو رد شو تو آزادی … نمی دونی که این روزا چه احساسی یه هم داریم … حقیقت داره دلتنگی ! هنوز هم میشه عاشق شد

ادامه مطلب ...