کافه دل ما

وبسایت عاشقانه کــــافـــــه دل

کافه دل ما

وبسایت عاشقانه کــــافـــــه دل

عیدتون مبارک

  

یا مقلب القلوب والابصار

یا مدبر الیل و النهار

یا محول الحول والاحوال

حوّل حالنا الی احسن الحال  

 

عیدتون مبارکـــــــــ

ادامه مطلب ...

ماهی قرمز

 

خونه دارررررررر و بچه دار ماهی قرمز می خریم 

امسال یادمون رفت بخریم 

هر جا میرم میگه تموم کردیم 

میگید چیکار کنم ؟

چهارشنبه سوری ۸۹

 

سلام سلام سلام

خــــــ ــــــیلی خوشحالم
همین الان از جشن چهارشنبه اخر سال اومدم ( چهارشنبه سوری )
یه آتش بزررررررررررررررگ ، البته با چند تا چوب کبریت
عکس آتیشمون بالا گذاشتم
حالا کی جرات داره ازش بپره  

حتما میگید یا بچه مثبته یا ترسو 

نه  داری اشتباه فکر میکنی 

اینجایی که من هستم یه شهر کوچولو زیاد کسی نیست که دنبال این چیزا باشه 

ولی یه همسایه داریم سیده فکز کنم شیرازی باشه ، یه جورایی بگی نگی خل میزنه  اخه امشب هم مثل سال قبل اتیش کرد جلوی مجتمع بعد هم ولش کرد رفت 

 

پی نوشته : اره خوب امشب خیلی خوش گذشت ؛ ولی خیلی مواظب خودتون باشید

عاشق شو

 

 

عاشق شو

و گرنه کار جهان روزی به پایان میرسد
تعلق عشق مهم نیست مهم آن است که گل عشق در قلب تو بشکفد
بگذار عشق خاصیت تو باشد.
عشق نباید به معنای رابطه خاص تو با کسی باشد زیرا در این
صورت عشق تو یکی را به خود راه میدهد و همه جهان را از
خانه وجودت بیرون میکند.
این معامله ای خطرناک است گزینش یکی و بیرون راندن همه
جهان در حالی که همه جهان به تو تعلق دارد و تو به همه جهان تعلق داری .
هستی مدام باران عشق خود را بر تو می بارد
ناسپاسیست اگر به همه هستی تنها به خاطر یکنفر بی اعتنا باشی.
بنابراین به خورشید ؛ ماه ؛ ستارگان عشق بورز
به دریا ؛ کوه ؛ جنگل ؛ عشق بورز به آدمهاوحیوانات و پرندگان عشق بورز
وجود خود را به عشق تبدیل کن و بگذار همه هستی محبوب تو باشد.

ادامه مطلب ...

آرزوی من و تو

  

سلام
 پسری  هستم در آستانه ی مرگ
ااااا !!! نه ببخشید جوو فیلم گرفتم
مردی هستم 30 ساله 
کافه ای دارم
یعنی داریم !
درست ترش کلبه ی از عشق ما
من و همسرم

ادامه مطلب ...