کافه دل ما

وبسایت عاشقانه کــــافـــــه دل

کافه دل ما

وبسایت عاشقانه کــــافـــــه دل

چهارشنبه سوری ۸۹

 

سلام سلام سلام

خــــــ ــــــیلی خوشحالم
همین الان از جشن چهارشنبه اخر سال اومدم ( چهارشنبه سوری )
یه آتش بزررررررررررررررگ ، البته با چند تا چوب کبریت
عکس آتیشمون بالا گذاشتم
حالا کی جرات داره ازش بپره  

حتما میگید یا بچه مثبته یا ترسو 

نه  داری اشتباه فکر میکنی 

اینجایی که من هستم یه شهر کوچولو زیاد کسی نیست که دنبال این چیزا باشه 

ولی یه همسایه داریم سیده فکز کنم شیرازی باشه ، یه جورایی بگی نگی خل میزنه  اخه امشب هم مثل سال قبل اتیش کرد جلوی مجتمع بعد هم ولش کرد رفت 

 

پی نوشته : اره خوب امشب خیلی خوش گذشت ؛ ولی خیلی مواظب خودتون باشید

نظرات 2 + ارسال نظر
Mohammad hosein پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:23 ب.ظ http://musicianship.blogsky.com

سلام.محمد حسین هستم.وبلاگ قشنگی راری آقا حمید رضا.اگه دوست داشتی به وبم سر بزن و نظرتو بگو.منتظرت هستم دوست خوبم

fitfoot جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:14 ب.ظ

hamsaye hatoon az kamal hamneshini ba hamed hamchin shodan
naaaaaaaaaaa?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد