کافه دل ما

وبسایت عاشقانه کــــافـــــه دل

کافه دل ما

وبسایت عاشقانه کــــافـــــه دل

امشب هم ...



نمیدونم امشب چم شده ! حالم خیلی خرابه ( البته حال روحم نه جسمم )

نمیدونم تاحالا واسه شمام پیش اومده که دلتون بگیره و کسی رو نداشته باشین
تا باهاش درد و دل کنین ؟ کسایی رو دارم که خیلی باهاشون راحتم اما . . .
آخه میدونین یه حرفایی هست که آدم به هیچکس نمیتونه بزنه . . .
وقتی اینهمه حرف تو دل آدم جمع بشه یه جوری سر باز میکنه دیگه . مگه نه ؟

الان هم دلم سر باز کرده . دلم میخواد بشینم های های گریه کنم اما نمیدونم چرا نمیشه .
یه دیوار یا یه شرم لعنتی نمیدونم چیه اما هرچی هست مانع میشه که گریه کنم تا خالی بشم .
کاش میدونستم باید چکار کنم . حالم خیلی خرابه . . .

نظرات 2 + ارسال نظر
مـــــــاجراهای مــــ ن و هــــمسـ سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ق.ظ http://www.yekocholoo.blogsky.com

حال منم خرابه

kiana سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ق.ظ

hamid jonam dostam injori nakon enghad
age ahle neveshtani beshin benevis age nisti kaghaz bardar khatkhati kon naghahi bekesh ahag gosh kon kaghazo pare kon... koli rah dari azizam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد