کافه دل ما

وبسایت عاشقانه کــــافـــــه دل

کافه دل ما

وبسایت عاشقانه کــــافـــــه دل

مزاحم تلفنی


خسته شدم . خسته . خسته . خسته !

دیگه نمی دونم چیکارم کنم

هر شب زنگ میزنم مزاحم تلفنیت میشم که صداتو بشنوم حتی اگه بعضی وقتا بهم چیزی میگی خیلی واسم شیرنه


واقعا تا کی باید اینطوری ادامه بدم

خسته شدم بخدا

وقتی جواب میدی . بغضم میگیره که چرا نمی تونم باهات حرف بزنم

بخدا دوست دارم

عقش : سلام . بفرمائید

دل من : سلام عشقم . دلم واست تنگ شده .خوبی ؟

عشق : چرا مزاحم میشید ؟ چرا حرف نمیزنی ؟

دل من : خوب دوست دارم میگی چیکار کنم . روم نمیشه باهات حرف بزنم

عشق : میدونی مزاحمت جرمه ؟

دل من :اره میدونم . ولی جرم من عاشقیه


دیگه نمی تونم گریه نکنم . بغض گلومو گرفته .

می بوسمت و اروم که صدامو نشنوی میگم

دوست دارم




تو رو به خدا برا من ، مواظب خودت باش

گریه نکن اروم بگیر، به فکر زندگیت باش

 غصم میشه اگه بفهمم دارى غصه میخورى

 شکایت از کسى نکن برو که خیلى دلخورى

دلت نگیره مهربون، عاشقتم این رو بدون

دلم گرفته میدونى، از هم جدا کردنمون

دلنگرونتم همش اکه خطا کردم ببخش

بازم منو به خاطر تموم خوبیات ببخش

 منو ببخش ، منو ببخش

اصلا فراموشم کن و فکر کن من رو نداشتى

اینجورى خیلى بهتره بگو من رو نخواستى

برو بگو تنهاى رو خیلى زیاد دوسش دارى

اگه که تنها بمونى با کسى کارى ندارى

دلت نگیره مهربون، عاشقتم این رو بدون

دلم گرفته میدونى، از هم جدا کردنمون

دلنگرونتم همش اگه خطا کردم ببخش

بازم منو به خاطر تموم خوبیات ببخش

منو ببخش ، منو ببخش

نظرات 1 + ارسال نظر
kiana یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ق.ظ

akheeeeeeeeey

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد